گروه محصولات

چاپ دوم کتاب «درمان و به‌سازی رابطه‌ها» منتشر شد.

1401/10/14 چهارشنبه

در معرفی کتاب آمده:

از پژوهش ما، اندیشه‌ای ساده و بسیار بنیادینی برون تروایده است: ما اجزای ابتدایی اصل نزدیکی میان آدمیان را شناسایی کرد‌ه‌ایم. اصل اساسی‌ای را آموخته‌ایم که چگونگی روابط کار را تنظیم و هم‌چنین به میزان زیادی تعیین می‌کند اختلاف میان مردم را چگونه می‌توان به سامان خوشی رساند. آن اندیشه‌ی پایه با روشی که مردم در لحظه‌های زندگی زمینی و روزمره‌ی خود، در ارتباطات عاطفی خودشان تلاش می‌ورزند، و چگونه به افراد پیرامونی خود به این تلاش‌ها پاسخ می‌دهند و یا از پاسخ‌دادن فرو می‌مانند، ارتباط و بستگی دارد.

برشی از کتاب:

روزی که شما نسبت به فرایند خواسته‌ها، انتظارات، و توقعات خودتان هوشیارتر و آگاه تر می‌شوید و این‌که آن‌ها در روابط ویژه چگونه کار می‌کنند، فرصت‌های برقراری روابطی که هرگز قبلا ندیده‌ای، شما توجه خواهید کرد. ممکن است هم‌چنین به فرصت‌های از دست‌رفته آگاهی بیشتری پیدا کنید؛ اوقاتی که آرزو می‌کنید ای کاش می‌توانستید روابط عاطفی برقرار کنید ولی دیگر  کار از گذشته است.

برای سفارش آنلاین این کتاب، اینجا کلیک کنید.

انصراف از نظر